Ty kráso! 10-7 pro UFC? Chladnokrevný ředitel Dana White si krutě smlsnul na kriticích

UFC




Ještě těsně před jeho konáním se o turnaji UFC 300 mluvilo jako o určitém zklamání, protože se od karty přeci jen čekalo o něco více. Nakonec si však vše sedlo naprosto dokonale a my jsme tak dostali nejlepší turnaj za hodně dlouhou dobu. Tolik atraktivních soubojů, napínavých momentů a tvrdých ukončení jsme totiž během jednoho večera už hodně dlouho neviděli. Kritika tedy nakonec byla naprosto lichá, což však UFC ředitel Dana White nenechal jen tak a nechal vytvořit video, ve kterém si bere na mušku Helwaniho, Schauba a další známé tváře, které akci kritizovaly.


Hurá! Už víme, kdy bude jasno ohledně OKTAGON/KSW budoucnosti Patrika Kincla

V tiskové zprávě, kterou vydala organizace UFC a o níž informovala stanice ESPN, se uvádí, že turnaj UFC 300 přepsal knihy rekordů v různých ukazatelích. S ohromujícím počtem více než 1,1 miliardy zhlédnutí na sociálních sítích si tato událost získala náklonost fanoušků po celém světě a upevnila svůj status globálního fenoménu.

Mezi přelomovými úspěchy, na které upozorňuje tisková zpráva, vyniká UFC 300 jako nejsledovanější událost UFC Pay-Per-View (PPV) od turnaje UFC 264 Poirier vs McGregor 3. Prelims zápasy zaznamenaly nebývalou sledovanost, přičemž ESPN hlásí rekordní čísla napříč svými platformami. Kromě toho se z přímých přenosů vybralo 16,5 milionu dolarů, což z této události činí třetí nejvýdělečnější turnaj UFC všech dob. 




Galavečer UFC 300 zaznamenal několik milníků, včetně jedenáctého vyprodaného turnaje UFC v řadě od října 2023 a šestého vyprodaného turnaje v řadě v roce 2024. Návštěvnost 20 067 diváků stanovila nový rekord pro galavečery UFC v T-Mobile Areně. UFC 300 nejenže ovládlo televizní sledovanost v hlavním vysílacím čase, ale také překonalo rekordy v prodeji komerčních PPV ve Spojených státech, Kanadě a Austrálii. Komerční úspěch akce se rozšířil i do kin, kde se turnaj UFC 300 pyšnil nejvyšším počtem zúčastněných kin ze všech projekcí UFC. 

Turnaj UFC 300 se navíc postaral o humbuk na sociálních sítích a stal se nejúspěšnější událostí UFC na různých platformách. Počet zhlédnutí, interakcí a impresí této události napříč platformami dosáhl bezprecedentní úrovně a potvrdil status kulturního fenoménu. Akce si zajistila první místo v prodeji merche pro turnaj UFC pořádaný v aréně. Druhé místo v prodejích merche za celou historii UFC (za UFC 193: ROUSEY vs. HOLM, který se konal na Etihad Stadium v Melbourne v roce 2015).




 

Všechny tyto úspěchy Dana White vzpomenul ve svém videu, ve kterém jasně ukázal na všechny kritiky, kteří se pletli. Však se podívejte sami.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Dana White (@danawhite)

 




Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *