Pavol Neruda pohotově utřel nevěřícího Petra, který se vytasil s kritikou

Neruda

Byly časy, kdy jsem musel osobně psát vedení organizace OKTAGON MMA, jestli nechce zveřejnit nějaký obsah, aby veškeré informace nebyly jen o tehdy „vládnoucí“ organizaci XFN. Podobné časy už jsou však dávno zapomenuty, protože právě sociální sítě, promo a marketing obecně patří k mezi nejsilnější zbrani organizace. Denně tak hned na několika frontách můžete sledovat různorodý obsah, kterým se vedení snaží fanoušky udržet informované a postupně je láká na blížící se akce. Není tedy divu, že má OKTAGON na IG za ty roky tolik sledujících. Ne každý však pravosti čísel věří…


 

Pirát prozradil, jak velkou výplatu dostal za tvrdé KO Karlose Vémoly

„OKTAGON 600 000 na IG. Má nějaká česká sportovní organizace/tým víc?“ ptal se profil Kryštof na sociální síti X. OKTAGON totiž nedávno překonal další metu, kdy na IG nasbíral přes 600 000 sledujících, k čemuž je ještě třeba přidat téměř 20 000 z UK profilu a přes 80 000 na německém profilu. Celkem tak má OKTAGON přes 700 000 sledujících jen na IG.

Ne každý však číslům věří. „Nakoupeno tak 350 000 účtů. Engagement asi nejnižší na světě podle všech metrik,“ rozporoval profil Petr Syrovátko Jr., který navíc přišel s obviněním, že si OKTAGON přes polovinu sledujících nakoupil.




 

To samozřejmě nenechalo chladným Pavola Nerudu, který pohotově reagoval, „Musím uznat, že si to odhalil. Jsi borec. Nejen, že celou dobu nakupujeme sledující, ale vždy je polovina lidí v aréně zaplacený komparz, abychom zakryli fakt, že nás ve skutečnosti nikdo nesleduje.

Stejně tak po nocích kliká 50 brigádníků na všechna naše YouTube videa, aby nám to nahnalo čísla. A 20 000 lidí v Kolíně byl už úplně fake, který jsme vygenerovali skrze AI. Jsem si jistý, že to už všechno dávno víš, protože ti to ukázaly všechny tvoje metriky.

Na těch 600 000 tvrdě maká fantastická parta lidí z OKTAGON týmu už 7 let. Ale rozumím, že pro internetové hrdiny, kteří v životě pořádně nic nevybudovali, je to nepochopitelné a je třeba to zpochybňovat.“




 

Petr, kromě engagementu, což je zapojení fanoušků, tedy lajky, komentáře, zhlédnutí a tak dále, žádné další argumenty nepřidal. Vysvětlení je však prosté. OKTAGON totiž na své profily denně umisťuje velké množství obsahu, takže je pak ze strany algoritmu do určité míry znevýhodněn, což asi zná každý tvůrce, který na sociální sítě denně vkládá více příspěvků. OKTAGON navíc v minulosti na sociálních sítích nezažil skokový nárůst sledujících, kromě událostí, kdy to bylo pochopitelné, jako byl například Zápas století a podobně.




Co nás čeká?

27.1. Newcastle – OKTAGON 52

Magard vs Cartwright

Palasz vs Austin 

Aby vs Daniel

McHugh vs Herczeg 

Fry vs Holzer

Široký vs Frimpong 

Paulus vs Haywood

Scope vs TBA

Menga vs Sahota

Bonner vs Peňáz

Yousaf vs Kexel




 

10.2. Oberhausen – OKTAGON 53

Dulatov vs Palailogos

Engizek vs Askham

Ilbay vs ?

Gumienna vs Smajić

Emir-Can vs ?

2.3. Ostrava – OKTAGON 54: Start Tipsport Gamechanger 2




  

23.3. Stuttgart – OKTAGON 55

Jungwirth vs ?

Poppek vs Kimball

Kertész vs Stolze

Cordero vs ?

Petrášek vs ?

20.4. Birmingham – OKTAGON 56

8.6. Praha – Eden Fotbalový stadion

Vémola vs Végh 2






Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *