Bizarní organizace RedFace v čele s Bejrem se chlubí velkým úspěchem

RedFace

Ještě nedávno to vypadalo tak, že bizarní organizace RedFace navzdory snahám v tichosti zanikne, protože o ní nikdo nejevil moc zájem. To se však změnilo s příchodem Aleše Bejra, který nyní působí jako promotér a hlavní tahák organizace. V poslední době totiž rozdal celou řadu facek, díky kterým organizace přitáhla hodně pozornosti a nyní se chlubí velkým úspěchem.


A nedá si pokoj! Psychopat Aleš Bejr zákeřně zaútočil na novináře?

„Nazdar, močálové. Je to tady – RedFace vyprodalo celou UNYP arénu Praha, což se nepovedlo předešlým organizacím nikdy v životě. Nicméně nezoufejte. Máme pro vás PPV, které je za 199 Kč. Pro vás vynikající akce, abyste to viděli všichni,“ pochlubil se Aleš Bejr, že je třetí RedFace akce vyprodaná, což hlásí i Ticketportal, ale je otázkou, kolik vstupenek šlo nakonec do prodeje a kolik se jich rozdalo. 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by RED FACE (@redface.cz)

A jaké zápasy fanoušci dostanou? Na programu je Droběna vs Regína, Memort vs Freescoot, Klarysa vs Irinečka a mnohé další souboje, které většinou nabídnou hodně bizarní podívanou.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by RED FACE (@redface.cz)

 

   

Agresivní chování a pochybné existence prý mají svůj důvod a záměr

Je to kampaň sponzorovaná drinkem 3XP a několik lidí z řad světských již odhalilo, že naše dění v talkshaw bylo celé hrané… Víte, prezentujeme lidem nejenom klasické zápasy, které by je měly bavit, ale snažíme se poukázat i na dění ve světě, se kterým absolutně nesouhlasíme. Diváci by to lépe pochopili, kdybychom dostali příležitost odvysílat celou sérii podcastu.

V České republice je přes tři sta tisíc žen, jež jsou obětmi domácího násilí a díl Tong Po vs. Vencíček na to upozorňuje. Stejný problém je například s rasismem, na což pro změnu měl upozorňovat díl mezi Šormem a Frolíkem, ke kterému jsme se zatím nedostali. Říkáme ne alkoholu a drogám, což výrazně zmiňujeme ve videu, které bylo točeno v prostředí bezdomovců. Říkáme ne šikaně, na což upozorňujeme v díle Mechanika s panem Pípou. Je to celé kampaň proti všem těmhle věcem.

  

V minulosti jsme vedli kampaň na podporu malého Míši a rozhodli jsme v tom pokračovat. Teď jsme to chtěli spojit s větším zájmem o naše zápasy a využít více Alešova hereckého umu, který musím uznat, že je velice prvotřídní, protože to zahrál tak přesvědčivě, že tomu mnoho lidí uvěřilo. Ale jinak je to celé filmové dílo, máme vlastní štáb, vlastního střihače atd.

Teď je to venku, ale neznamená to, že bychom s tou kampaní úplně přestali. Chceme pokračovat a nadále ukazovat lidem, jak jsou určité věci za hranou a špatné. Máme silného partnera, kterým je drink 3XP, a chceme s ním založit i neziskovku a dále se touto problematikou zabývat,“ vysvětlili pro topfight promotéři Bejr a Diviš, že jde o kampaň, čemuž se na první pohled však velice těžko věří




Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *