KSW populárnější než UFC? Je to tak, říká šéf Lewandowski

UFC KSW

Spolumajitel KSW Martin Lewandowski byl hostem v pořadu The MMA Hour, kde se vyjádřil k popularitě KSW v Polsku. Ta je podle něj větší, než jakou má u našich sousedů americká organizace UFC. Lewandowski mluvil také o budování značky KSW a co stojí za jejím úspěchem.

Velký motivátor Revolta pohotově reaguje na výzvu od Karlose Bendy

Podle prezidenta KSW Martina Lewandowského není třeba mluvit o popularitě jeho organizace v domovské zemi, neboť tvrdí, že překonává i celosvětově dominantní UFC. Toto tvrzení potvrzuje i masivní turnaj KSW Colosseum 2, který se konal na stadionu PGE Narodowy ve Varšavě a na kterou  dorazilo kolem 50 000 diváků. V pořadu The MMA Hour dostal Lewandowski přímou otázku, zda je KSW v Polsku populárnější než UFC, a prohlásil, že ano.

„To je pravda,“ řekl Lewandowski. „Lidé tady v Polsku chtějí trénovat KSW. To jsem slyšel i v USA, že někteří lidé chtějí trénovat UFC. ‚Chystám se na trénink UFC‘. Takže to se děje i tady po 19 letech působení na trhu. Myslím, že to je hodnota toho, že jsme lídrem na trhu a průkopníkem také proto, že jsme tady v Polsku začali s MMA ještě před KSW, bylo to skutečné podzemí. Takže si myslím, že to je to, co nás dělá velmi jedinečnými a myslím, že Polsko je velmi jedinečné na světovém trhu, abych byl upřímný.“




KSW uspořádala svou první akci v roce 2004 a postupně se stala jednou z nejlepších promotérských organizací v celé Evropě díky směsici domácích hvězd (včetně bývalého šampiona UFC Jana Blachowicze a současného uchazeče o titul v lehké váze Mateusze Gamrota), polských sportovních hrdinů například legendárního strogmana Mariusze Pudzianowského a bronzového olympijského wrestlera Damiana Janikowského a trvale vysoké produkční hodnotě. Klíčem k úspěchu organizace budou podle Lewandowského vždy bojovníci a to, co přinášejí.

„Především bojovníci, hrdinové, bez nich bychom nemohli uspořádat tak skvělou akci a prodat jich tolik, protože mluvíme o prodaných vstupenkách, ne o rozdaných,“ řekl Lewandowski. „Bylo to o něco málo, možná o stovku méně než 50 tisíc, ale prostě zaokrouhlujeme nahoru na 50 tisíc, takže v první řadě jsou zápasníci hrdinové. 

„Druhá věc, která je podle mě jedna z nejdůležitějších, od prvního dne, kdy jsme KSW zakládali, pro nás bylo velmi důležité nejen získat nejlepší bojovníky na trhu a sladit nejlepší zápasy, které jsme v té době asi mohli mít, ale také celkový dojem. Produkční hodnota, to vše se dá spojit, když si představíte, že jdete na skvělé koncerty a na skvělé zápasy MMA.




 

Myslím, že tato kombinace vám dává jedinečný standard, protože touto produkční kvalitou jsme už léta tak trochu proslulí a také si myslím, že jsme věnovali trochu více pozornosti drobným detailům, včetně propagace. Dokonce i téma, dělali jsme to v Koloseu, samozřejmě Koloseum pochází z Říma, ale bylo slavné díky gladiátorům, takže jsme všechno postavili kolem této události. Všechno se točilo kolem gladiátorů, takže jsme se tak nějak nechali unášet a chtěli jsme lidem ukázat a přiblížit tu pravou koloseální atmosféru s gladiátory a šílenými zápasy,“ dodal Lewandowski.

 

 






Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *